Bugun Cok Ozel Bir Gun

26 Nisan 2009 Pazar


Bugün özel bugün

güzel bir gün

İçimde tarifsiz bir huzur var

Bütün gece dua ettim yine

Ne güzelmiş senle yaşananlar




Bu sabah çok erkendi uyandım

Karanlıktı hala tüm sokaklar

Yağmur yağdı yıkandı tüm şehir

Güneş açtı bütün hatıralar



Takvimlerden birgün daha düştü


Birgün daha gidişinden sonra

Ben iyiyim ağladığıma bakma

Alışmak zor sensiz yaşamaya




Doğum günün kutlu olsun canım

Mutlu olsun benim diğer yanım

Doğum günün kutlu olsun canım

Yanındayım yerim senin yarın




Doğum günün kutlu olsun canım

Sana ait benim tüm hayatım



Eşyaları tek tek toparladım

Uzun uzun resimlere baktım

İki damla aktı gözlerimden

Sevdiğin bir türküyü fısıldadım


Bugun hayatimin en ozel adaminin O"onun dogum gunu.Beni buraya surukleyen,kurdugum hayalde bana guc veren,kimsemin olmadigi zamanlarda bu ulkede korktugumda guven veren,guc veren tek kimsem oydu.Benim icin yeri onemli cok.her yil oldugu gibi yaptim pastasini ufledim mumlarini.Delilik belkide salaklik bilemiyorum.Onemliside bana iyi geliyormu evettt o zaman sorun yok.

IYIKI DOGDUN KAHRAMANIM
IYIKI DOGDUN SAKIN LIMANIM
HUZUR KAYNAGIM
IYIKI DOGDUN OBUR YARIM...

seni hep sevecek olan

ben

Japon Ciftligi

17 Nisan 2009 Cuma
Merhaba!!
Malum buralara bahar geldi demistim.Fakat bugun aksine yagmurlu ve biraz soguk bir gune uyandik...Bu yuzden gecen haftayi yad etmek icin yazmaya karar verdim.
Gecen pazar muhtesem bir hava vardi.Napalim napalim derken balik tutmaya karar verdik.Giderken Rokko Dagi"nin eteklerine kurulmus "Japon Ciftligi"ni gorduk.Biranlik kararla kirdik direksiyonu ciftlige,Iyiki de yapmisiz.Ne guzeldi.Insanlar arasinda dolasan kuzular,bankta otururken biranda yaniniza gelen inekler ve daha niceleri....
Ne guzel yapmislar.Kocaman ve gorkemli evleri var oradaki her hayvanin.Inanin belkide Japonya"daki en gorkemli evlere sahip olabilme ihtimalleri yuksek :)))
O kadar hosuma gittiki karmasadan uzak,huzur veren ortami biranda orada calismaya karar bile verdim.Gonullu bile olabilir aslinda :))
Tabiki simdilik bu calisma isini sehirdeki yogunluk ve yapilmasi gereken islerden dolayi rafa kaldirdim ama aklimin ucunda biryerlerder var.
neyse iste kirdik direksiyonu girdik iceri.Once dogaya nazir muhtesem kare soslu pilavimizi yedik birer tanede bira ictik :))Bayilirim sicak havada buz gibi biraya.Bir nevi kutlama benim icin.Sonra dolasmaya basladik canim baligimla.Makineler var.100 yene yem alabiliyor ve hayvanlara verebiliyorsunuz.Bizde aldik girdik iclerine verdik yemeklerini.Ayy cok guzeldi inanin.Hele koyunlardan biri vardiki en irice olani biraz gec verdinimiz mi ayagiyla ayaginiza vuruyordu.En kucuk kuzucuk ise meeeeeeeeeeeee diye diye bir guzel payliyordu :)))
Hersey cok ama cok guzeldi.Daha guzeli ise uzun zaman sonra yine ata binmem :)))cok severim ben ata binmeyi.Kisa bir sure olmus olsada ozlemimi gidermis oldum.Bindim bide ustune ustluk gezi esnasinda o atin bakicisi ile koyu bir sohbete dalip arkadasta edinmis oldum.
Sonra bize gun yetmedi tabikide.Tekrar gelmek uzere ayrildik cennetten.Rokko"ya kadar geldik en tepesinede gidelim dedik.Ben daha once yuruyus yaparak gitmistim ama en tepesine gitmemistim.Iyi de oldu.Butun Kobe ayaklarinin altinda.Birde enfes bir muzik ve isik gosterisi.Sakuralar actigindan dolayi beyaz ,pembe sakura ciceklerinin ustune oynanan isik oyunu ve enfes manzara gorulmeye degerdi.
Boyle bir pazar geldi gecti gitti.Geriye ise asagdaki objektife yansiyanlar kaldi.Birde Rokko Daginin en tepesinde video cekmistim.Onuda ekledim.iyi seyirler.
simdilik bu kadar.Onumuzdeki pazara yapilcak birsey yok gibi cunku hava yagmurlu olucak.Bu yuzden planlar hep ic mekanlarda.Gorusulmeyen arkadaslarla gorusulme zamani yani ))
Hepinize sevgiyle.
























IYI SEYIRLER :))))

video

Onemli Not

11 Nisan 2009 Cumartesi

Arkadaslar bana mail atipta hata maili alanlar varmis.Bu yuzden bana ulasmak isteyenler serayserhatli@gmail.com
e-mail adresim.
sebnemsoraya@hotmail.com benim adresim degildir.Nereden yazilmis yada size nasil hata mesaji geliyor anlayamadim.Kusura bakmayin.Hepinizi cok seviyorum.

Sermoon

Hosgeldin Bahar

10 Nisan 2009 Cuma
Ne zamandir yagmur camur,soguk ruzgar haliyle montlar botlar tir tir titremeler.Bahar gelmicek derken piril pril sicacik bir sabaha uyanmak.Dolayisi ile insan kendini cok dinc hissediyor.Yenilenmis gibi.Boyle birgunde evde durmak istemedim.Cikardim dolaptan bahar kiyafetlerini ne bulduysam gecirdim ustume attim kendimi sokaklara.Istikamet alisveris :)))

Baligin birazcik zorlamasi ile gozluklerimden basladim yenilenmeye.Baharin rengine uygun olsun istedim.Civil civil olsun istedim.Tek renk olmasin dedim.Isiga gore hafiften rengini degistiren bukalemun tarzi bi gozluk aldim.iste asagdaki fotograflarda var.eski-yeni gozluklerim :) Sonra istikamet claire"s..Daha onceki postumdada vardir.Ben takilara bayilirim.Sanirim su dunyada en cok sahip oldugum esyam takilarimdir.Onlarda bahara uygun olsun istedim.NE renk bulduysam aldim.Cok begendiklerimden ikiser tane aldim,aldim ki taki sevenleride mutlu etmek istedim.
Sonra cuzdan gordum raflarda.Pek bi hosuma gitti.Paril paril.E onuda alayim dedim aklim kalmasin sonra.Bayilirim ya ben piriltili,pariltili nasil derler cangil cungul yani simli salkim sacak olan herseye.....
Sonra birden aklima geldi kisin butun yazliklarimi elden cikarttigim.Birkac bisi alayim icim rahat etsin dedim.Hem baharda geldi ya gomlek ici giyerim hatta hava cok sicak olursa tekte giyer cikarim sokaga dedim ve rengine vuruldugumu aldim.Tek kalmasinlar dedim sortta aldim :)))
Dolabimda fazla mor renk yok oldugunu dusundum.Nedenini bilmiyorum.Bu yuzden almaliyim dedim.



Iste rengarenk dedim ama siyahta aldim.Ustune binbir renk takilarimi takmak icin.Siyahin ustune takilan her aksesuar super durur degilmi?


Mademki bahar gelmis yine renklere takili kaldigim icin gordugum gibi aldim.Pek fena takilmisim ben renklere.Sanirim icime islemis baharin ozlemi,renkleri :))

Ve yorgun argin eve geldim.Pek huyum degildir ama son zamanlarda serroseden bulasmis olcakki posta kutusuna ugradim :)))


Uc adet kart.Sekermi seker.Ama en onemlisi en degerlililerim el yazisi icten yazilmis birkac cumle...
Annem,Kardesim,Teyzem bende sizi cok seviyorum.Iyiki varsiniz...

Bugun iyi basladi iyi bitti.Kendimi bugunki havanin etkisi ile hala daha huzrlu ve mutlu hissediyorum.Umarim yarin sabahta balkonda kisa kolluyla kahvemi icebilirim.Simdi tek dusuncem bu..Cok ozlemisim gunesi,sicagi coookkkkk..
sevgiyle
sermoon

Bir Gune Siganlar

9 Nisan 2009 Perşembe
Merhaba!!!
Bugunku postum biraz fazla mutlu olucak :))))Ozetle yazayim.
Sabah kalkilir,hazirlik yapilir ve biraz uzak daha once hic gitmedigimiz bir cafede sabah kahvesi icilir.Biraz degisik bir cafeydi.Gelen hersey cok ilgincti.Siparisi verilen matcha(yesil kahve)nin eski japon stilde ,cayin fanusta,sularin mavi cok seker bardaklarda gelmesi gunumuzu dahada aydin etti dogrusu :)))


Sonra kafeden kalkilir benim daha onceki postlarda yazdigim bozulan diskin yerine daha ust modeli ,hatta fanlisi hatta 3 yil garantilisi ve herhangibir bozulma durumunda geri getirmesi icin icinde cd si bulunani alinir.ve aradaki ucurum fiyat farki odenmez.Cunku benim butun gecmisim gitmistir ve benim hatam degildir.Yapilacak birsey olmadigi icin ozur niteliginde kucuk jestleri.Asagdaki diske hediye olarak ayriyetten bir tane daha fan hediye ettiler.Fakat ellerinde kalmadigi icin veremediler.Gelince hemen ariyacaklar ve gidip alacagim.

Ve sonra pet shop"a gidilir.Maymun varmidir acaba satilik diye bakmaya.Yoktur henuz.Sonra pet shop"un ust katindaki magazadan album alinir.Benim gibi daginik birine derli toplu ve cok seker albumler.Koy kutusunun icine hepsi bi yerde.Birde ustune ustluk ustunde benim canim ,zor buldugum eeyore"m var.
Sonra ordan cikilir.Daha uzak biryere baligin bahar alisverisine gidilir.Asagdaki canta balik tarafindan hediye alinir.O kadar cok istiyordumki canta vallahi en cok cantama sevindim.

Yorgun argin eve gelinir.Dur ben bir posta kutusuna bakacagim denir veee serrose sayesinde uye oldugum postcrossing"den ilk kartim.Avusturalya"dan.Dahada mutlu olunur ...

Simdilik bu kadar.hepinize sevgiyle.

COK MUTLU OLDUM

8 Nisan 2009 Çarşamba

Tatli kiz sinezin annesi bana bu odulu layik gormus.Cok sevindim :))) Cok tesekkur ederim Sinez ve annesine..
Fakat bu odulun kurallari varmis ..
1- Ödülü verenin linkini yayınlamak.Hemen yayinliyorum.Iste tatli sinez ve annesinin sayfasi :
2- Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.3- Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
4- Yukarıda gördüğünüz resmi eklemek.
Hemen bende ustume dusen gorevi yerine getireyim..Sonrada odulu gonderdigim arkadaslara haber vereyim :)
yakisikli ada ve annesine;
Muhtesem tatlari bizden sakinmayan acemi sefimize
ve sevgili assoRTiek e gelsin ..
hepinize sevgiyle.

objektifime takilanlardan

5 Nisan 2009 Pazar



Ara ara elimde kalan yada kurtarabildigim fotograflarimdan blogumada yansitacagim....Begenmeniz dilegimle...
sermoon



Ilk Defa

Bloglar arasinda dolasirken sevgili acemi sefe ugramistim.Bayilmistim yaptigi kurabiyelere..Hemen o gun yaptim,hatta annemin Turkiye"ye donme vaktiydi annemle sevdiklerime bile yollamistim.Biraz yogun oldugum icin simdi koyabildim fotografini.Gorundugu kadar tatli ve lezzetliler.Tarif icin buyrun acemi sefe bir tik lutfen.
cok tesekkurler ACEMI SEF.nasil makbule gecti bu tarifin bir bilsen,hatta ve hatta serroseyede yaptim.:)))
Sonra yine blog gezilerim sirasinda cok sevgili hemserim EGELI"den mis kokulu tarifler blogunun yazari ablacigima ugradim.Ne zamandir cok ozeniyordum onun yaptigi super otesi pastalara.Fakat seker hamuru malzemelerini burada bulmak zordu.Birgun yazmis ablacim yaman ayse adli blogda marshmallowlu şeker hamurlu pastalar...NAsil sevinmistim.Cunku tariftekiler bulunur seylerdi.Hemen denedim.Cok super oldu seker hamuru.Fakat el beceresi sifirin altinda olan ben ilk denememde boyle bir pasta yapabildim.Baligimin dogum gunu pastasi olmus oldu :)))

Tadi gayet guzeldi.Afiyetle yedik.Seker hamuruna gelince ben verilen olcuyu yari yariya indirip yaptim.Kivaminda oldu.Guzel oldu.Cok tesekkur ederim Egeli ablacim ..




Buda pastamdan bir dilim siz guzel dostlara...


sevgiyle kalin...
sermoon



Mim

2 Nisan 2009 Perşembe
Sevgili kardesim serrose mimlemis beni.Konusu 'Bu aralar aklınızda beyninizi kurcalayan, almazsam gözüm açık giderim dediğiniz, hatta almak için yanıp tutuştuğunuz, rüyalarınıza giren 3 ürün nedir?

Hemen cevapliyayim.Tabiki en basta JET LI"min son filminin dvd sine kavusmak istiyorum.Tek eksik kalan dvd si bende.Malum son gunlerde yasanan netten alisveris sorunlari yuzunden alamiyorum.Biran once haziran gelsede ben Turkiye"ye varsamda bi kosu alsam diye gunler gecmek bilmiyor :(((

Bir tasarim harikasi Nikon "dan istedigim makinayi hemen almak istiyorum artik.Yeteri kadar pratik yaptim.En alttan basladim hatta.Hatta butun pratiklerim bi gecede yokoldu.Kendimi teselli ediyorum en iyi makinayi alinca daha guzellerini cekerim diye.Benimkiside zugurt tesellisi(oyle bir soz vardi)Manzara,portre cekimlerim gitseydi keske tek.Yine cekerdim.Ama benimde karenin icinde oldugum fotograflarim,anilarim silindi yahu.Neyse kapatayim konuyu tekrar aglamaya basliyabilirim.Kisa ve net NIKON istiyorum ARTIKKKKK.Ne kadar zamandir hep hayalimde.
Ve ve son hayalim.Almak icin ortaokuldan beri tutustugum,98 Besiktas Rasim Kara doneminden Sergen Yalcin"in jeepi.O zamandan ayni arabayi surme hayaliyle yanip tutustum.O kadar hayala dalmisimki gidip bir ehliyet kursuna yazilmamisim :))))) Uyanma vakti geldi sanirim.E yasta kemale erdi ercek.Tamam o zamanlar hastasi oldugum jeep belki simdi yok ama ne marka ne model umrumda degilki 4x4 olsun siyah olsun ,aynen su fotograftaki gibi buyuk olsun ama benim olsun varsin ehliyetim olmasin.Benim baligim soforluk eder bana yada serrosem.Edersin degilmi canim? :))) ne diyelim kismetse gelir yemenden degilse ne gelir elden:)))

evetttt simdi geldi elim sende demeye,sobelemeye....

veeee
Hepinize Sevgilerrrr

HAFIZAM SILINDI

1 Nisan 2009 Çarşamba

Uzun zamandir yazamadim.Annemleri yolcu ettikten hemen sonra serrose"ye gittim geldim..Gitmeden once HDD almistim.Hani su bilgisayardaki fazla dosyalari icine atmak icin.

Once cok sevinmistim.Ne guzel hemde portatif vs vs..derkenn aldigimin ucuncu sabahi actim bakayim derken ne duyayim.Icinden anormal sesler geliyor.Beni cok fazla rahatsiz ettigi icin hemen aldigim yere goturdum.Hemen degistirceklerini soylediler,Dedim icindekiler ne olcak.O zaman icindekileri silin getirin dediler.
Eve geldim bu sefer bilgisayar cihazi tanimiyor.Dedim bir umut belki hata bilgisayardadir baska bilgisayardada denedim.olmadi :(((
Ama o sinir bozucu ses hala var.Hala aldigim yere gotur(e)medim.Cunku bir umut icindeki dosyalarimi alabilirim umuduyla ugrasiyorum.
Birkac firma buldum dosya kurtarici.Fakat 1gb 100-150 ytl den basliyor.ama kesin sonuc yok.2 ila 3 gun kontrol suresi var-mis.
Sonra dusundum nasilsa icindeki dosyalari bilgisayarimdan attim icine.Hemen daha once silip sonrada cop kutusunu(geri donusum kutusu)bosalttigim icin bi yol vardir sanirim dedim.
Netten arastirdim bikac program buldum.Cop kutusundanda sildiginiz belgeleri geri getiren baslikli.
Ise yaradi ama yari yariya.Birazi geldi birazi dosya adi var icerigi yok videolarimin hemen hemen hepsi yok olanda hata veriyor.
Su bikac gundur kendimi garip hissediyorum.Sudan cikmis balik gibi.Sanki gecmisim yok oldu.Sanki benim oncem yoktu.Bi aglayip iki guluyorum.Bir diyorum iyi oldu hayatima reset cekmis oldum bi diyorum ama ben nasil doncem bi daha o gunlere.Geceler boyu uyumayip montajladigim,ugrastigim kliplerim ne olcak.Yedegi bile yok ayrica.Bole gel gitlerle cozum yolu aramaya devam ediyorum.Her oneriyede acigim.
Demekki neymis;
  • Olaki bigun dosyalarini baska bi diske atarsan yedegini almaliymissin!
  • Geri donusum kutusundan silinen dosyalari geri gertirince baska seyleride gorme sansin oluyormus(sen evde yokken evdeki balik neler yapti diye )
  • GARIP BIR IKILEME DUSMEMEK DELI GIBI GOOGLE DA ARA,TELEFONA SARIL,GECE UYKUNDAN UYANIP UYANIP ACABA GECMISMIDIR BOZUKLUGU DEYIP HDD YI PC BAGLA- CIKAR YAPMAMAK ICIN YEDEK ALINMASI HATTA MUMKUNSE BI KAC YEDEK ALINMASI SARTMIS.
ahh buffalo ahh aldin benden gecmisimi :(
hepinize sevgiyle.