Sonbahar Huzun Mevsimi mi?

24 Ekim 2008 Cuma






Sonbahar geleli cok oldu hatta bir kac ay sonra kendini kisa birakicak.
sonbaharin bu orta demlerinde bendeki huzun hali isgal etti icimi...
sanirim sistim sistim bugune patladim...
Sabah erken kalktim.Normal birgune uyandigimi sandim fakat dedim ya icim sisti sisti birden hic birsey yokken aglamaya basladim...ve kendimin bu haline hayretler icinde kaldim.
Nedensiz aglarken dusundum...Cocukkende nedensiz aglardik degilmi?
Karnimiz acikir anneeeeeee agla........yemegi begenmedik anne ama agla.............
ve bircok annneeee babbaaaaa anneanneeeeeee amaa bennnn agla....
Sanirim simdi simdi neden buluyor gibiyim...Ben ozledim.Annemi ,babami,anneannemi ve en cokta cocuklugumu ozledim...
Ozlemek guzeldir ama degilmi?Ailece yapilan kahvaltilar,sabahlari okul telasi,sarilip uyumalar...
Eminimki cocukkende buyumek istiyorum diye hayiflandigimi hatirliyorum.
Ben bir onsekiz olayim hemen ayri eve cikacagim...
Ben bir onsekiz olayim izin almayacagim...
Ben bir onsekiz olayim .......................bir suru yapacagim edecegim vardi.
Sonunda oldum onsekiz...yapacagim edecegimleri gordum...
evet ayri eve ciktim.evet izin almadim.ve ve noktalarin yerine gelicek olan herseyi yaptim...
ama birseyin farkinda olamadim.
Ailemden uzakta ve baska cati altinda yasamak zormus..Tamam herseyin tam eksiklik yok ama sesler eksik.,.o sikayet ettigim kizim haydi uyan sesini ozluyorum.kapinin aniden calip komsu teyzelerimin ziyaretini,babamin eve geldikten sonra atcilik oynamayi ,annemin evinden anneanneme gitmeyi ,serrosemle derya gelmesin oynamayi ,anne ne olur bir saat daha demeyi ozledim..
Sonbahar adin huzun mu senin?
ne oluyor bana...ama aglamak iyidir derler.acilirsin,,
bugun aglamak istiyorum dahada...acilmak icin....
ve dusunuyorum hala belkide on yil sonra belki baska cati altinda yasarken yada baska bir ulkede belkide yine su an bulundugum evde ben yirmidort yasimi o zamanlarimi ozluyorum diye aglarim baska bir sonbaharda kimbilir.........
sacmalamis olabilirim.kusura bakmayin.icimden geldi yazdim..biraz da acildim...
sizi simdi gunun anlam ve onemine uygun bir parcayla simdilik hoscakal diyorum....
parcayi bana serrose "m soylemisti.bu parcaya klip istiyorum demisti.hala aklimda bebegim zamanim olunca yapacagim...
buyrun buradan dinleyebilirsiniz.
kalin sevgiyle ...

2 yorum:

  1. serrose dedi ki...:

    sen beni de aglat yuzumu gozumu sisrt emi.
    bende ozluyorum sermoonum ama biliyorsun tek derdimiz ozlem olsun.Daha iyi gunler yasiyoruz ve daha iyilerini insa ediyoruz :)
    seni cok seviyorum

    kimse yoksa ben varim unutma ;)

  1. fulya dedi ki...:

    kıyamam sanaa...

    siz ikiniz,iki kız cok sanslısınız,cunku birbirinize baglasınız,birbirinize sahip cikiyorsunuz yaban ellerde olsanız bile birbirinizi unutmuyorsunuz!!...

    Benim kardesim olmasına ragmen bu fırsata sahip bile olamıyorum cogu zaman.

    Bu hayatta insanlar tarafında istenerek ya da istenmeyerek cok defa yalniz birakıldım.Simdi de kimsesizlige oylesine alistim ki ben kendimi yalniz birakabiliyorum ozgurce,kırilmadan,kırmadan...

    Uzuyor mu?Belki...cok gucsuz kaldigimi hissetmissem o an...

    Her neyse,agladiğinda kardesini dusun...
    sonrada ben ve benden daha kotuleri...
    ve yanliz olmadigini hatırla....
    ve kendine cok sansliyim de!..ama cokta baglanma...ne de olsa herkes misafir bu hayatta....
    kocaman kucaklıyorum seni!!...