Sadece Bu sabah icin!

3 Aralık 2008 Çarşamba

Sadece bu sabah için,
içimden aglamak geldigi halde
yüzünü gördügümde gülümseyecegim.

Sadece bu sabah için,
ne giymek istediginin seçimini sana birakacagim,

gülümseyerek ne kadar yakistigini söyleyecegim.


Sadece bu sabah,
çamasirlari yikamaktan vazgeçip

seninle parkta oynamaya gidecegim.

Bu sabah
bulasiklari lavaboda birakip,
bulmacanin nasil çözüldügünü bana ögretmeni izleyecegim.




Öglenden sonra telefonun fisini çekip bilgisayari kapatacagim
ve arka bahçede oturup seninle köpükten balonlar uçuracagim.

Bu ögleden sonra dondurma arabasi için çigliklar attiginda
sana hiç kizmayacagim ve gelirse bir tane alacagim..

Bu ögleden sonra büyüdügünde ne olacagin hakkinda hiç canimi sikmayacagim
yada seni ilgilendiren konularda ikinci bir düsünce üretmeyecegim.
Bu ögleden sonra kurabiye pisirirken bana yardim etmene izin verecegim
ve çalismayacagim.


Bu ögleden sonra Mc Donald's a gidecegiz ve iki tane çocuk menusu isteyecegiz ki,
iki oyuncak alabilesin.

Bu gece seni kollarimda tutacagim ve nasil dogdugunu seni ne kadar çok sevdigimi anlatacagim.


Bu gece küvette sulari siçratmana izin verecegim ve sana hiç kizmayacagim.


Bu gece geç saate kadar oturmana ve balkonda oturup
yildizlari saymana izin verecegim.

Bu gece yanina uzanip en sevdigim TV programlarini bir kenara birakip
parmaklarimi saçlarinda dolastirirken bana en büyük armagani verdigi için
Allaha sükredecegim.

Kayip çocuklarini arayan anne ve babalari düsünecegim.
Yatak odalari hastane odalarinda donuk bakislarla, daha fazla içlerinde tutamadiklari çigliklariyla hasta çocuklarini seyreden anne-babalar düsünecegim.

Ve bu gece yanagina iyi geceler öpücügü için biraz daha uzun tutacagim kollarimda.


Allaha senin için tesekkür edip bize yalnizca bir gün daha vermesi için yakaracagim.....



Merhaba, Ben 29 yasinda bir babayim Esim ve ben birlikte mükemmel bir yasami paylastik. Allah bize bir çocuk verdi ve bizi sevindirdi. Fakat çocuğumuza Beyin kanseri teshisi koydular Ve kurtulmasi için tek yolun ameliyat oldugunu söylediler. Ne yazik ki bunun için yeterli paramiz yok. AOL ve Zdnet(Zimbabve) bize yardim etme karari aldi.Bu mail ne kadar çok kisiyeyönlendirilirse,her üç kisi için 32 sent Zimbabve dolari olarak fon olusturulacak. AOL Mesaji takip edecek ve kaç kisiye ulastigini sayacak.Adres listenizdeki en az uç kisiye bu mesaji gönderin >ACIL!!!!!ULASABILDIGINIZ HERKESE ILETINIZ LÜTFEN Eger birgün siz de böyle bir mesaj göndermek zorunda kalirsaniz,okumadan silen ve iletmeyenler hakkinda ne düsünürsünüz?


Lütfen tüm tanidiklariniza gönderin...


"bana gelen maili aynen buraya aktardim.Sermoon"

"-ve ayrica mailin ekinde yer alan bu mailide aktariyorum"

Sevgili Arkadaslar,Cerrahpasa Tip Fakültesi Onkoloji Çocuk bölümünde yatan 7 yasinda Lösemi hastasi Damla Ahsan için AB-Negatif taze kana ihtiyaç duyulmaktaymis.DOKTORLARA GÖRE EN AZ 6 AY DEVAMLI KANA ihtiyaçlari var..
Yardim etmek isteyenler olursa asagida yazili cep telefonlarindan annesine ulasabilirler.Sizde
e-postayi lütfen tanidiginiz herkese gönderin. Zordurumda olan bu çocuga yardim edelim.Herkese Saglikli Günler...Damla'nin
Annesinin tel.no. : 0532 411 32 53
Sahsen ben böyle mailleri baskalarina iletmezdim,gerçek olmadigini düsündügüm için ama bu gün bu düsüncem degisti.
Damlanin annesi yazan numarayi aradim ve Yazanlarin dogru oldugunu teyid ettim.2 yildir fon aliyorlarmis mail gönderiminden. Yani yazilanlar gerçek.Sizde bütün listenize iletin.






0 yorum: