Bir Gune Siganlar

9 Nisan 2009 Perşembe
Merhaba!!!
Bugunku postum biraz fazla mutlu olucak :))))Ozetle yazayim.
Sabah kalkilir,hazirlik yapilir ve biraz uzak daha once hic gitmedigimiz bir cafede sabah kahvesi icilir.Biraz degisik bir cafeydi.Gelen hersey cok ilgincti.Siparisi verilen matcha(yesil kahve)nin eski japon stilde ,cayin fanusta,sularin mavi cok seker bardaklarda gelmesi gunumuzu dahada aydin etti dogrusu :)))


Sonra kafeden kalkilir benim daha onceki postlarda yazdigim bozulan diskin yerine daha ust modeli ,hatta fanlisi hatta 3 yil garantilisi ve herhangibir bozulma durumunda geri getirmesi icin icinde cd si bulunani alinir.ve aradaki ucurum fiyat farki odenmez.Cunku benim butun gecmisim gitmistir ve benim hatam degildir.Yapilacak birsey olmadigi icin ozur niteliginde kucuk jestleri.Asagdaki diske hediye olarak ayriyetten bir tane daha fan hediye ettiler.Fakat ellerinde kalmadigi icin veremediler.Gelince hemen ariyacaklar ve gidip alacagim.

Ve sonra pet shop"a gidilir.Maymun varmidir acaba satilik diye bakmaya.Yoktur henuz.Sonra pet shop"un ust katindaki magazadan album alinir.Benim gibi daginik birine derli toplu ve cok seker albumler.Koy kutusunun icine hepsi bi yerde.Birde ustune ustluk ustunde benim canim ,zor buldugum eeyore"m var.
Sonra ordan cikilir.Daha uzak biryere baligin bahar alisverisine gidilir.Asagdaki canta balik tarafindan hediye alinir.O kadar cok istiyordumki canta vallahi en cok cantama sevindim.

Yorgun argin eve gelinir.Dur ben bir posta kutusuna bakacagim denir veee serrose sayesinde uye oldugum postcrossing"den ilk kartim.Avusturalya"dan.Dahada mutlu olunur ...

Simdilik bu kadar.hepinize sevgiyle.

12 yorum:

  1. serrose dedi ki...:

    1- beni de o cafeye goturcen

    2- bana da album alcan

    3- bana da canta alsin eniste balik :)))

    4- operim cok cok

  1. lezzettabağı dedi ki...:

    Yaa ben de Japonya'ya gitmek istiyorum:) O kadar okuduk japoncayı,daha bir kez gidip görmek nasib olmadı memleketi:((Çok şanslısınnn:)

  1. Sen Gelince dedi ki...:

    Hem mutlu hem dolu dolu bir post olmuş gerçekten:) Bu arada bloğun yeni hali çok hoş:) Sevgiler...

  1. Barbygirl_here dedi ki...:

    Ne guzelmis o cafe :)
    Guzel bir gunmus, daha nice mutlu gunler dilerim :)

  1. Çok hoş görüntüler ;) Hediyelerine rağmen ben hala üzüntülüyüm kayıpların adına :(

  1. Tanya's dedi ki...:

    Şahane bir gün olmuş..ama serrosla kahveye giderseniz..beni de götürün..olmaz mı?

  1. sermoon dedi ki...:

    canim kardesim tamam hepsine tamam.sen iste yerki canim benimmm

  1. sermoon dedi ki...:

    Anne ve kizlari:
    birgun bekleriz japonyaya sizi.Japon dilimi okudunuz??ne guzel :))

  1. sermoon dedi ki...:

    Nilsu"nunun annesi:
    Birazcik oyle oldu.:))
    farketmenize sevindim.cok cok cok tesekkur ederim.Nilsu "yu optummm :)

  1. sermoon dedi ki...:

    Ferah Feza;
    bende ilk kez gittim.Evet gercekten cok guzeldi ve ilgincti :))

    guzel dilekleriniz icin cok cok tesekkur ederim.

  1. sermoon dedi ki...:

    Acemi Sef;

    bende cok uzgunum fakat geri donusum kutusundan baya bir fotografimi kurtarabildim.Videolarim da youtube de var.oradan bi sekilde indirecegim.Napalim daha guzel fotograflara insallah :)

  1. sermoon dedi ki...:

    Tanya"s;
    sensiz olurmu hic..buyur gel gideriz tabikide.