Amaninda Amanin

27 Ağustos 2009 Perşembe
Daha bir onceki postu yazip yayinlamaya calisirken salondan bir ses geldi.Bu kargo kisminin sesi..Ve hemen kostum salona bir baktim kirmizi isik yanip sonuyor...Buyuk bir heyecanla kostum apartmanin giris katina,karti okuttum ve kapak acildi...tatatata...tammmm...Canim serrosemin hediyesi....Amerika"dan Hamamatsu"ya oradan da Kobe"ye buyuk bir yolculuk gecirdi.Birsey olmusmudur acaba diye dusunurken Canim Serrosem cok guzel paketlemis.Biseycik olmamis..
Ve 3 adette kalem koymus ekstradan.Bunlari bilmiyordum.cok sevindim :)


Ah ben bu renklerde kaybolmazmiyim.Bir onceki postun aksine hergun makyaj yapmazmiyim:)

Kokusuna bayildim.Beni cok eskilere mahalle arasindaki kuaforlere goturdu.Keske imkanim olsada kokusunu koklatabilsem sizlere..Acayip bir kokusu var insani alip goturen.

154 renk ve diger farlarimi atsam yeri.Ne renk ararsam hepsi biradada..



Kapaninda notebook gibi degilmi:))
Canim kardesim serrosem bayildim...Cok tesekkur ederim.Cd leride ativerseydin kutunun icine dahada mutlu olurdum :)))
Serrosem aldim hediyemide simdi benide aldi baska bir telas ne alsam sana dogum gununde??Dusunuyorum hala bulamadim :)))
Sizinde kucuk seylerden buyuk mutluluk yasamaniz,hatirlanmaniz ve coook mutlu olmaniz dilegimle.
sermoon

2 yorum:

  1. serrose dedi ki...:

    iyi gunlerde kullan askosssss

  1. dert babası dedi ki...:

    süper bi set bu. insanın başka fara ihtiyacı kalmaz (: güle güle kullan ^^