Yasasin OZGURLUK

22 Haziran 2010 Salı

Yine uzun zaman oldu yazmayali...
Yine bircok sey degisti hayatimda...
365  derecelik bir degisim bu...
Can Serrosemin dedigi gbi cesur kararlar aldim.
Onlari uygulamaktayim su siralar:)
Cok mutluyum,cok heyecanliyim,eskisinden cok daha iyiyim...
Butun herseyi daha sonra uzun uzun yazarim..
Sadece bir nefes burdayim demek icin,
Hepinizi sessiz okuyucu modunda okuyorum demek icin
yazmak istedim..
Arayan,soran herkese cok ama cok tesekkurler...
2010 sen varya buyuk bir yilsin benim icin:)))
Simdilik bu kadar.
Sevgiler

3 yorum:

  1. egeli dedi ki...:

    neler oluyor kuzum?
    her ne oluyorsa senin için hayırlısı olur inşallah canım, türkiye'ye geliyormusun?

  1. sermoon dedi ki...:

    cok guzel seyler oluyor ablacim..gelince konusuruz:))
    insallah haftaya gelecegim:)

  1. zoitsa dedi ki...:

    merak ettim he